Eintritt: € 24
Schüler/Studenten: € 15
Stream-Ticket: € 20 (+Stream-Gebühren) bzw. ermäßigt 15€
Für Mitglieder der beiden Woelfl-Gesellschaften:
Eintritt: € 22
Schüler/Studenten: € 14
ODER:
Kombiticket für alle 3 Konzerte im Rahmen des VII. Internationalen Joseph-Woelfl-Symposium: 45 € (gilt für Saalticket und Stream)
Stream-Tickets unter: https://t.rausgegangen.de/tickets/lecture-recital
oder Stream Kombi Ticket unter: https://t.rausgegangen.de/tickets/kombi-ticket-symposium
Anmeldung für Saalbesucher unter haider-dechant@woelflhaus.de
bzw. +49 (0) 151 – 655 181 55
oder mit unserem online Formular.
Wenn Sie ein Kombiticket über rausgegangen oder das online Formular buchen und z.B. zwei der Konzerte im Saal und eines per Stream verfolgen wollen, schreiben Sie uns gerne eine E-Mail, bei welchen der Konzerte wir einen Platz für Sie im Saal reservieren dürfen!
Eine Veranstaltung der Joseph-Woelfl-Gesellschaft Bonn e.V.
© Brune Debas
Programm
Joseph Woelflf WoO 113 Sonate précédée d’une Introduction & Fugue pour le Piano Forte
Introduzione. Adagio
Fuga
SONATA
Allegro molto
Adagio
Allegretto
Sonate WoO 113 im Vergleich mit zeitgenössischen Werken mit Augenmerk auf die historische Aufführungspraxis
© Kerstin Schwarz
Artem Belogurov is equally at home on the modern piano, harpsichord, clavichord, and the many varieties of historical pianos. His repertoire spans four centuries, encompassing solo, concerto, and chamber music. Recent highlights include concerto appearances with Concerto Köln at Lincoln Center in New York and the Library of Congress in Washington, as well as with Camerata RCO in Sofia, Bulgaria. As a soloist, chamber musician, duo partner with cellist Octavie Dostaler-Lalonde, and founding member of the ensemble Postscript, Artem has performed at leading international festivals, including Festival Montréal Baroque, Festival Royaumont, Festival Oude Muziek Utrecht, and Musica Antiqua Brugge. His performances have taken him to renowned venues such as Wigmore Hall, Jordan Hall, the Concertgebouw, Muziekgebouw Amsterdam, and TivoliVredenburg. Artem is deeply interested in research, particularly Romantic performance practice, and enjoys reviving forgotten expressive devices through experimentation. His discography includes recordings for BIS, Piano Classics, Berlin Classics, Challenge Classics, and TRPTK. Upcoming projects include recording the complete Mozart keyboard sonatas and violin and keyboard sonatas with violinist Rachael Beesley. Artem is on the faculty of the Utrecht Conservatory. To learn more, visit artembelogurov.com, postscriptensemble.com, and romanticlab.com